Forum

Belangrijk! Op dit forum kan je discussiëren, je mening geven, grappen maken,... Het is niet de plaats om mensen uit te schelden, te beledigen, racistische of andere kwetsende opmerkingen te maken. Ongepaste reacties worden verwijderd. Bij herhaalde inbreuk wordt de schrijver uit dit spel verwijderd.

Pronoweb Forum > Toogpraat > Standard-Charleroi

Standard-Charleroi

Guillaumao 15/12/16 15:36

Worden Pronowebbers gestraft voor de daden van Standard Supporters ?
Het lijkt me het meest eerlijke dat er wordt afgeklokt op 1-3 voor die wedstrijd ?

Case: Het is maar al te sneu als je deze speeldag verliest met bv. 1 punt verschil terwijl je correct 1-3 of standard winst had voorspelt tegenover je teamgenoot die 2-0 voor Charleroi had voorspelt ?

el_pisto 15/12/16 17:42

Wedstrijd telt niet mee :-)
Ik ben 100000% zeker dat Charleroi nog 3-3 had gemaakt...
Dus ik wil mijn punten ook als ik een gelijkspel zou gezet hebben..

Heel onlogisch dus.

Volgens de reglementen telt deze wedstrijd niet mee.

Case closed

Guillaumao 16/12/16 09:04

Beide nul punten maar.... "Een for­fait­ne­der­laag krij­gen ze niet aan­ge­smeerd. De 1-3-tus­sen­stand blijft be­hou­den en telt mee voor de doel­pun­ten­sal­do's. Niet on­be­lang­rijk, want dat sal­do is het twee­de cri­te­ri­um wan­neer clubs met ge­lij­ke pun­ten ein­di­gen, na de ge­won­nen mat­chen. Ook de gele kaar­ten blij­ven be­hou­den" (Het Nieuwsblad)

Case heropend !

De vraag blijft, creëren we geen gevaarlijk pronoweb precedent als we een match gaan niet meetellen waar wel een score op het bord stond ? M.a.w. Laten we pronoweb Winst of verlies afhangen van enkele supporters in een stadion?

Fc kiekens 17/12/16 18:03

Tis zo simpel,wedstrijd vroegtijdig afgefloten,geen punten,ook hier niet ;-)

grtjes fc kiekens.

cricri1080 18/12/16 21:05

Jouw uitslag was zeker niet juist fc kiekens, anders hadden je wel anders gezongen

Pronoweb 20/12/16 15:25

Er is nog geen definitieve uitspraak over deze wedstrijd, door het beroep van Standard. Ook wij moeten dus nog afwachten.

Maar als de huidige beslissing behouden blijft, zal de wedstrijd ook bij Pronoweb niet meetellen.

"Laten we pronoweb Winst of verlies afhangen van enkele supporters in een stadion?" => dat doet de KBVB in hun uitspraak over de wedstrijd zelf ook, dus dat kan hier volgens ons geen argument zijn.

Bij elke oplossing zullen er spelers zijn die in het voordeel of nadeel zijn, maar dit lijkt ons objectief de meest correcte oplossing. De wedstrijd is immers niet volledig afgewerkt geweest, dus we weten niet wat de uitslag zou geweest zijn. De voetbalbond kent geen punten toe, dus wij bij Pronoweb ook niet.