Forum

Belangrijk! Op dit forum kan je discussiëren, je mening geven, grappen maken,... Het is niet de plaats om mensen uit te schelden, te beledigen, racistische of andere kwetsende opmerkingen te maken. Ongepaste reacties worden verwijderd. Bij herhaalde inbreuk wordt de schrijver uit dit spel verwijderd.

Pronoweb Forum > Pronoweb > Belangrijke boodschap over dubbele accounts

Belangrijke boodschap over dubbele accounts

Pronoweb 17/12/12 17:09

We merken dat er nog steeds spelers zijn die onder verschillende namen meespelen. Dit is niet toegelaten. We drijven nu de inspanningen op om dit op te sporen. Bij prijswinnaars doen we bovendien extra controles alvorens de prijs toe te kennen. We hebben om deze reden al een dagwinnaar moeten deklasseren, en er is ook al een team bestaande uit verschillende dubbele accounts volledig verwijderd.

Speel aub het spel eerlijk en beperk je tot één account. Je hebt niks te winnen door verschillende accounts aan te maken!

matt 18/12/12 18:25

maar dan heb ik een vraagje;)

ik en mijn pa hebben elk een account hier,maar we vullen allebei onze prono op dezelfde computer in.
is dit dan ook strafbaar?

alvast bedankt!;)

Pronoweb 18/12/12 19:40

Het is geen enkel probleem om met verschillende gezinsleden of collega's vanop dezelfde computer mee te spelen. Zolang het om echte personen gaat, die zelf hun prono's ingeven, is dat helemaal toegelaten!

matt 20/12/12 10:18

ok, bedankt!;)

jelles81 22/12/12 23:53

hoe verwijder je een account?

Pronoweb 23/12/12 21:10

Als je gewoon stopt met spelen met de bijkomende account(s) is er geen probleem. Als je zeker wilt zijn en de account helemaal wilt verwijderen, contacteer ons dan via de link onderaan de website.

sportingvos 25/12/12 16:57

mag je bij 2 verschillende ploegen spelen

Pronoweb 26/12/12 16:40

Je mag zeker en vast met 1 account bij 2 verschillende teams aansluiten.

jelle81 15/01/13 11:49

merci voor de prijs gisteren mijn shirt ontvangen
lang leve pronoweb woohoo

grtz