Forum

Belangrijk! Op dit forum kan je discussiëren, je mening geven, grappen maken,... Het is niet de plaats om mensen uit te schelden, te beledigen, racistische of andere kwetsende opmerkingen te maken. Ongepaste reacties worden verwijderd. Bij herhaalde inbreuk wordt de schrijver uit dit spel verwijderd.

Pronoweb Forum > Pronoweb > prijzen pronoweb

prijzen pronoweb

Chirpy 22/08/12 22:57

Weet iemand wat de prijzen zijn dit jaar (seizoen 2012-2013)?

fcbkampioen 23/08/12 16:35

Wordt tijd dat de prijzen bekend worden, want laten we eerlijk zijn : 1000'en leden, veel sponsors, qua prijzen is het gewoon al jaren een dikke 0

De persoon die deze site maakt en onderhoud verdient hier duidelijk goe geld mee

Pronoweb 24/08/12 14:43

Door het plotse wegvallen van onze hoofdsponsor bwin duurde het iets langer om een goede prijzenpot samen te stellen. Wat de hoofdprijzen betreft mag je zeer binnenkort nieuws verwachten. Daarnaast zijn we ook aan het kijken of het haalbaar is om terug speeldagprijzen weg te geven.
Binnenkort meer hierover...

MaX!MuS 24/08/12 20:03

We mogen nog altijd zeer dankbaar zijn dat Pronoweb al die jaren gratis is gebleven, we mogen dat zeker niet vergeten.
Heel blij dat er prijzen zullen zijn, maar de sfeer die rond het spel heerst als je in team speelt is gewoon heel tof.
Ik hoop dat het nog heel lang blijft bestaan.
Greetz

Chirpy 24/08/12 21:22

Mijn vraag is er gekomen om graag te weten wat de prijzen zijn...
Het is niet de bedoeling om pronoweb af te breken, want we zijn uiteraard blij dat wij als team al jaren die sfeer rond het spel mogen beleven...maar het is altijd leuk om voor een prijsje te spelen.
Die hoofdprijs hoeft niet zo groot en duur te zijn als vorige jaren...het is leuker om kleinere prijzen te winnen en dat er meerdere winnaars zijn...en kben zeker met zo een prachtige site...en de reclame die er op komt...dat het niet moeilijk is om sponsors te vinden.
Toch véél speelgenot aan iedereen!Cheers

knutsel 26/08/12 22:33

Ik sluit mij aan bij Maxmus , een prijsje is plezant maar daar doen we het niet voor ,ik speel echt voor het plezier en zo hoog mogelijk te eindigen uiteraard , ik vind het een hele prestatie van het Pronoweb team om er iedere week het beste van te maken.